300x Süreci (Bu PROJE Nasıl Kaçtı??)

Coin Hunter
4 min readJul 23, 2021

--

50$ Sadece 1 Haftada Nasıl 15.000$ Yaptım?

Merhaba arkadaşlar, söz verdiğim gibi yazımıza devam ediyoruz. Bu yazıyla beraber 300x sürecini noktalamış olacağız.

Hatırlarsınız sadece 2 işlem sonucunda 300x yaptığımı iddia etmiştim. İlk işlem sonucunda 50$ bakiyeyi yaklaşık 1000$ yapmıştık. O yazımı okumadıysanız önce onu okumanızı öneririm.

300x Süreci En Sancılı Başlangıç Part 1

1000$ sermaye ile devam ediyoruz.

Beni heyecanlandıran çok nadir proje çıkıyor. Günde ortalama 5–10 hatta bazen 20'ye yakın proje üzerine araştırma yapıyorum ama siz bunların çok azını görüyorsunuz. Çok azını paylaşıyorum. Piyasada şuan hacim olmadığı için eskisi gibi her proje ciddi kazandırmıyor. İnce işçilik ve ciddi araştırmayla projeleri elemek gerekiyor. Ben de elimden geldiğince sizler için bunu yapıyorum.

Uzun zaman sonra beni heyecanlandıran bir proje geldi. Açıkçası projeyi okurken ciddi heyecanlanmıştım ve paylaştığımda çok güzel tepkiler alacağımı düşünüyordum. Ayrıca projeden herkesin yararlanması adına dikkat çekici bir paylaşımla önden duyurmak istedim..

Gördüğünüz gibi projeyi paylaşmadan dikkatleri çekmek için 1 değil tam 2 adet tweet attım. Amacım herkesin bu projeyi araştırmasını istememdi. Çok güzel tepkiler geldi herkes merakla projeyi soruyordu. İçinde ünlüler varsa sağlam kazanırız diye yorumlar geliyordu.

Ben de projeyi paylaşmadan önce sanırım bu ön satış BabyShibby gibi olmayacak topluluk olarak güzel bir şekilde yararlanacağız ve sıkıntısız stressiz bir süreç yaşayacağız diye düşünüyordum.

ve aynı gün projeyi paylaştım.

Projeyi paylaşır, paylaşmaz anlam veremediğim olumsuz tepkilerle karşılaştığımı söylemem gerekiyor. Üstteki tweetimde projeye destek verenler arasında Francesca Farago gibi ünlülerin olduğunu yazmışım.

Bu nasıl gözden kaçtı dostlar? Neden bunu önemsemediniz? İnanılmaz bir marketing potansiyeli vardı.

Paylaşımım sonrası gelen yorumları buraya ekliyorum. Bu tarz yorumlardan kat ve kat fazlası var. Kişileri rencide etmemek adına kullanıcı adlarını gizledim.

Bakın bu arkadaşlara kızıyorum. Kızmamın da haklı bir sebebi var.

Bu yazdıkları yorumun tamamını projeyi incelemeden sadece ismini görüp yazıyorlar. Benim en sevmediğim şey, insanların bilmedikleri konular hakkında ciddi iddialarda bulunmasıdır. Bundan dolayı ben bir konuda paylaşım yapmadan önde tüm 2 günümü bu projeyi araştırmaya zaman ayırıyorum.

Bu arkadaşlar bu bırakamadıkları “ön yargıları” yüzünden hem kendileri fırsatları kaçırıyor hem de benim gibi emek veren insanların emeklerini gasp ediyorlar.

Anlamadığım diğer bir konu da, ilk yazımda bahsettiğim ve 25x yaptığımız projede de benzer süreçlerden geçmedik mi? Onda da ciddi tepkiler gelmişti, fakat sonuç ortada.

Buna rağmen bu ön yargıları yıkmak neden bu kadar zor? Neden 1 saat üşenmeyip projenin ucundan tutup araştırmıyoruz. Neden okumak bu kadar zor?

Neyse konuyu dağıtmadan devam edelim.

Hevesim kırılmasına rağmen projeye olan inancımdan ötürü hem Telegram kanalımdan hem de Twitter’dan proje hakkında listeleme öncesinde pek çok kez daha paylaşım yaptım.

Telegram kanalım: https://t.me/bycoinhunterduyuru

Açık ve net olarak söylüyorum ki, beni geçtiğimiz haftadan itibaren takip eden takipçilerimin bu projeyi görmeme imkanı yoktu. Ortalama her gün paylaştığımı tahmin ediyorum.

Ama gören kaç kişi ön yargılarını bir kenara bırakıp yarım saat bile olsa araştırma gayretinde bulundu? asıl kilit soru bu.

SaveBritney projesi listelenmeden önce ekip çok güzel bir jest yaptı ve duyuru yayınladı.

Açıklamada listelemede hiç bir bota izin verilmeyeceğini, sadece ilk saat kişisel cüzdanların 15.000 adet token alımına izin verileceği yazıyordu. Proje burada herkesin listelemeden verimli bir şekilde yararlanmasını istemiş. Herkes kademeli bir şekilde cüzi oranda alacağı için ilk saat fiyat çok yükselmedi. İsteyen herkes alabildi. Ben de uniswap üzerinden listelendiğinde aldım.

Proje resmen herkesin para kazanmasını hedeflemiş dostlar. Bu önlemleri keşke her proje alsa.

Proje listelendikten sonra ne oldu?

Gelin beraber bakalım.

Üstteki tweetimde son bir çağrı daha yapmıştım.

24 saat sonra ne oldu?

Gelin grafiğe beraber bakalım.

Proje 3 gün boyunca arkasına bakmadan aralıksız yükseldi!

Ben sadece 1000$ yatırım yapmış olduğum ve yükselişin ortasında erkenden çıkmama rağmen 15.000$ gibi bir kazanca ulaştım.

Sadece 2 işlemde nasıl 300x yaptım?

İlk önce 50$ ile BabyShibby projesine girdim. 25x civarı yapıp 1000$ ile projeden ayrıldım.

Daha sonra SaveBritney projesini listelemede aldım ve 2 saat sonra limitler kalkınca ekleme yaptım ve 1000$’a tamamladım ve 2 günün sonunda 15.000$ çektim.

50$ ile başladığım “ön yargısız” yolculuk sonunda 15.000$’a ulaştım.

Bu yazıyı neden yazıyorum?

Amacım şov yapmak, kendimi kanıtlamak veya reklam yapmak değil. Bunları hiç bir zaman umursamadım. Ben 2 bin takipçim varken de böyleydim şuan da böyleyim.

Ben tek bir şeyi seviyorum ve önemsiyorum.

O da yazmak, okumak ve bol bol araştırma yapmak. Benim süper güçlerim yok. Sadece günde 5–6 saatimi yazıda bahsettiğim yeni projelere ayırıyorum.

Biri proje paylaştığı zaman heyecanla sitesine giriyor, whitepaper okuyorum. Projeyi beğenmezsem projeyi paylaşan kişiye kırmadan saygı çerçevesinde bu projeyi özel kılan nedir? gibi yaklaşımlarla fikir alışverişinde bulunuyorum.

Bunu yaptığınız zaman mutlaka kazanırsınız.

Ben en çok kazandığım 2 işlemi de herkesin önünde beraber paylaşarak kazandım. Kimseden bir şey saklamadım.

Bu 2 proje de gördüğünüz gibi herkesin alımına ve katılımına açıktı.

Fırsatlar bitmeyecek dostlar merak etmeyin. Kripto artık hayatımızın bir parçası. Geçtiğimiz yılda bu tarz projeler çok geldi. Bu haftada projeler geldi. Önümüzdeki dönemde de mutlaka gelecek ama bizler ön yargıları bir kenara bırakıp bu projeleri bulabilecek miyiz? Bunu cevaplamalıyız.

Yazıyı okuduğunuz için teşekkür ederim

Bycoinhunter

--

--